My CMS
חדשות חמות
  • טיפים שימושיים להפקת מסיבות ואירועים לעובדים
  • יום הרווקים וסייבר מונדיי
  • קניין רוחני – מה זה אומר?
  • בית מלון או צימר: זו השאלה
  • איזה טעויות אסור לעשות בחקירות פרטיות
  • החשיבות של ביטוח צד ג' בפוליסת הביטוח לרכב
  • טיפים שימושיים לניהול חנות למוצרי ילדים
  • דגשים למי שמתחיל במכירת תכשיטים
  • כל מה שצריך לסגור לפני חתונה
  • לפי אילו קריטריונים כדאי לבחור חברות פרסום בשביל פרסום העסק שלכם?
  • למה כדאי לכולם להשתמש באתרי אינדקס עסקים?
  • 5 טיפים שימושיים למי שרוצה לפתוח עסק משפחתי
  • גישור– מדוע כדאי לנסות לעבור את התהליך?
  • המדריך לבחירת חברה להשכרת רכב
  • ציוד למחשבים – איך לבצע סקר שוק נכון
  • מדריך להקמת עסק
  • כל המקרים המצריכים סיעוד
  • מלון בוטיק: טרנד שכאן כדי להישאר
  • רשימת ציוד לקמפינג
  • אדריכלות נוף – לא מוותרים על מקצוענים
  • מציאת עבודה כמתקין מקלחונים
  • המדריך לפיתוח אפליקציות
  • 10 חברות ההייטק המובילות והגדולות בישראל
  • מהם הפרמטרים לבחירת חברת תעופה
  • טיפים כלכליים לבעל עסק
  • אילו מתנות ממותגות כדאי לקנות לעובדים?
  • המדריך לקניית רהיטים
  • חשיבות של איטום גגות
  • שיפוץ הבית: האם לעשות לבד או להזמין איש מקצוע
  • מהו עיסוקו של עורך דין מסחרי והאם זהו עורך הדין שאתם צריכים?
  • סוגי שילוט לעסקים
  • המדריך המלא לרישום פטנט
  • שירות ניקיון משרדים לבריאות העובדים שלכם
  • המדריך לבחירת בית אבות
  • סדר פעולות לאחר זכייה בהגרלות חוקיות
  • רגולציה על תחום תוספי התזונה במדינת ישראל
  • הובלות קטנות – מתי נצטרך?
  • מהו התפקיד של מעצב תעשייתי
  • נתקעתם? – 5 טיפים לבחירת מנעולן
  • אילו מכשירי בטיחות צריכים להיות בבניין מגורים?
  • מה החשיבות של שילוט ומיתוג לעסק
  • המדריך לבחירת כלי עבודה
  • איזה יין נבחר לחג?
  • חישוב שבועות הריון
  • המדריך לקניית יהלומים
  • מהו רישום מהנדסים ומהי הדרך הטובה ביותר למצוא מהנדסים רשומים?
  • סוגי בגדי הים לשנת 2018
  • משרד עורכי דין או עורך דין פרטי: במה כדאי לבחור?
  • איך מוצאים גנן?
  • המדריך להקמת חנות אינטרנטית
  • אילו סוגים שונים של חשבונאות קיימים כיום?
  • המדריך לנגר המתחיל
  • היכן ניתן למצוא טבעות אירוסין?
  • עוגות גבינה: מה הקונדיטוריות מציעות לקראת שבועות
  • ניקיון פסח: כמה דגשים שאולי שכחתם
  • חקירה במשטרה? זה הזמן לקרוא לעורך דין פלילי
  • איזה בעלי עסקים עליכם לחפש לקראת האירוע שלכם
  • לקראת החגים: המדריך למארח
  • אדריכלים ומעצבי פנים: מה ההבדל?
  • כך תבחרו שלט אטרקטיבי לחנות שלכם
  • כיצד אתר אינטרנט יכול לשנות לך את העסק
  • התקלקל המזגן? כך תבחרו טכנאי מזגנים
  • מדוע כדאי לפנות אל עורך דין צוואות?
  • רשימת ציוד לבית ספר
  • הדברה לקראת הפסח – למה זה כל כך חשוב ואיך לעשות את זה נכון?
  • איך להתברג לשוק ההייטק בלי תואר?
  • מהו תחום הליטיגציה ולמי הוא מתאים?
  • הכל על להיות נהג מונית ב-2020 בישראל
  • איך בוחרים רופא שיניים
  • באיזה תדירות ניקח כלב לוטרינר
  • הכל על מוצרי פרסום – קד"מ
  • המדריך לבחירת חומרי ניקוי
  • חברות קבלניות: מתי נפנה לחברה ומתי נפנה לקבלן
  • דגשים עיקריים לבניית בריכה ביתית
  • איטום לקראת החורף
  • אז מה זה אומר ראיית חשבון?
  • מסמכים שלא נוכל להוציא בלי עורך דין
  • איך בוחרים חוקר פרטי
  • הזמנת טיסות הדור החדש
  • מה צריך לבדוק כשבוחרים קבלן לבניין
  • כך תבחרו חבילת תקשורת לעסק שלכם
  • מה עדיף מזוודות קשיחות או מזוודות רכות?
  • אטרקציות למשפחה – כיצד מוצאים את האטרקציה הנכונה
  • החשיבות של מוצרי פרסום למיתוג העסק שלכם
  • מהי תאונת עבודה?
  • למה פתיחת סתימת ביוב צריכה להתבצע על ידי מומחים
  • שיטות לניהול משרד לייעול תפוקה
  • המדריך לבחירת מחשב נייד
  • מהו תפקידו של נוטריון ובאלו מקרים תזדקקו לו?
  • איך מזמינים היום מונית?
  • 5 טיפים בפתיחת עסק ליזם המתחיל
  • טרקלין עסקים: לא רק בשדות תעופה
  • מה עושים עורכי דין לענייני מיסים ולמה חשוב לקבל מהם שירות במהירות?
  • עיצוב הגינה: מה אפשר לבד ומה צריך איש מקצוע
  • חימום חסכוני לקראת החורף
  • זיפות גגות – כל היתרונות
  • לימוד נהיגה בגיל מבוגר – מה צריך לדעת
  • טכנאי מזגנים – גם בחורף
  • בחירת קבלן בניין לפרויקט הבנייה שלכם
  • 5 טיפים לניהול יעיל של בית מרקחת
My CMS
ראשי » מאמרים » שיטות לניהול משרד לייעול תפוקה

שיטות לניהול משרד לייעול תפוקה

17 ב פברואר 2019 16:41

ניהול משרד הוא אחד מהנושאים המשפיעים ביותר על הצלחת העסק. מדובר בעניין מורכב וסבוך בעל מרכיבים רבים. ניהול אקטיבי, חכם ומושכל יעלה באופן ניכר את מדד היעילות ומדד התפוקה של העסק – ולהפך. חשוב להשתמש במערכות חכמות,, לקבוע נהלים ברורים, לנהל את הזמן ואת הצוות ולהאציל סמכויות על מנת ליצור סביבת עבודה פרודוקטיבית.

לקבוע נהלים להתנהלות

כל משרד צריך להיות מנוהל באופן אקטיבי. עובדים נוטים ללכת לאיבוד או לפעול לפי גחמות ודחפים כל עוד אין נהלים ותקנים לעבודה. אין זה אומר שלא לאפשר לעובד להפעיל שיקול דעת ולהיות יצירתי כשצריך, אך מספר חוקי בסיס יהוו תשתית טובה להתנהלות יעילה בשגרה. הנהלים הללו יכולים להתייחס למשל לסוגיות הבאות:

  • תיוק וארגון של מסמכים
  • מענה ותעדוף של מיילים
  • סדר עבודה כללי וסדר עדיפויות
  • מועד אחרון לביצוע משימות
  • התנהלות מול ספקים, פרילנסרים ונותני שירות
  • תקשורת מול קולגות ומחלקות אחרות

כל משרד יכול לקבוע לעצמו נהלים בהתאם לכמות העבודה והעובדים ואופי העבודה. אין ספק שמסגרת ניהולית מסוג זה תמנע כאוס ואי-הבנות ותייעל את העבודה השוטפת עשרות מונים.

ניהול הצוות וניהול סכסוכים

הצוות הוא המרכיב החשוב ביותר במשרד. חשוב לשמור כמה שאפשר על יחסים תקינים בין העובדים ועל סביבת עבודה חיובית ושמחה. במידה וקיים סכסוך או קונפליקט בין שניים או יותר מחברי או חברות הצוות, מומלץ לחתור לפתרון הסוגיה בהקדם ובאופן אקטיבי. סכסוך ותקשורת שלילית בין עובדים מעכירים את האווירה, מורידים מהמוטיבציה והחשק לעבוד ומורידים מהתפוקה. מה שכן, חשוב בנוסף לשמור על איזון בין צוות שמח וחברי לבין צוות שמתרכז בצד הסוציאלי של המשרד יותר מאשר בביצוע העבודה עצמה.

להשתמש במערכת ניהול משרד

קשה להפריז בחשיבותה של מערכת CRM איכותית ומעולה לעסק. ככל שהמשרד גדול יותר וכולל יותר מידע, מחלקות ועובדים, כך הצורך במערכת גדל. מערכת ניהול משרד מרכזת את כל המידע של העסק ומציגה אותו ליוזרים הרלוונטיים באופן חי, שוטף ועדכני. היא מסנכרנת בין המחלקות השונות ומאפשרת שיתוף פעולה ושיתוף מידע. בעזרתה, מנהלים יכולים לשלוף מידע חיוני במהירות וביעילות. זאת דרך מעולה לרכז את כל הפעילות העסקית וכל מה שקורה במשרד במקום אחד שמתעדכן ללא הרף. מערכת ניהול משרד טובה תהיה בעלת ממשק קל ופשוט לניהול המשרד מבלי צורך במערכות חיצוניות ותייעל באופן ניכר את התפוקה של המשרד.

להאציל סמכויות

האצלת סמכויות עוזרת מאוד לייעול התפוקה. מנהל המשרד או בעליו אינו יכול להשתלט על הכל בעצמו – מטלות שונות אמורות להתבצע על ידי אנשים שונים. האצלת סמכויות עוזרת להעניק ביטחון לעובדים ומאפשרת עבודה על מספר פרוייקטים ומשימות במקביל, ולא לסירוגין, ובכך מייעלת את התנהלות המשרד. ריכוז גבוה מדי של מטלות בידי אותו אדם, יעיל ככל שיהיה, יעכב את התקדמות העבודה ויוריד מהתפוקה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

בחירת העורכים
9 ב מרץ 2020 דאנסגייד

כך תשפרו את האווירה בעסק שלכם

במציאות העסקית הדינמית, המהירה והתובענית של זמננו, בה התחרות בין השחקנים השונים, בכל ענפי הפעילות במשק, רק הולכת וגוברת, משקיעים

9 ב מרץ 2020 דאנסגייד

התאמת התאורה לעיצוב העסק שלכם

התאמת התאורה לעיצוב, לאופי ולאווירה שיש בעסק ובחירה של תאורה נכונה, איכותית וחסכונית, היא חשובה ומשליכה על ההתנהלות השוטפת של

27 ב פברואר 2020 דאנסגייד

מהו התפקיד של מעצב תעשייתי

עולם העיצוב חל על תתי נושאים, אשר אפשר ללמוד בצורה מקצועית – החל מעיצוב חזותי, דרך עיצוב גרפי וכלה בעיצוב

12 ב פברואר 2020 דאנסגייד

מדריך להקמת עסק

הרבה אנשים חולמים להקים עסק ולהיות עצמאיים, אבל לא כולם מצליחים לעשות את הצעד הגורלי והקצת מפחיד ובאמת להגשים את

6 ב פברואר 2020 דאנסגייד

כך תחסכו הרבה כסף על טיפולי שיניים

טיפולי שיניים הם סיפור לא זול. ואם מדובר על טיפולי שיקום שיניים, הרי ההוצאה משמעותית מאוד. בעלי אמצעים ישקיעו את

עשו לנו לייק
Facebook
אודות

ברוכים הבאים לבלוג של אתר דנסגייד – מדריך העסקים של ישראל מבית דן & ברדסטריט. הבלוג מספק מאמרים, מדריכים, הסברים ומידע מקצועי על שירותים שונים, עסקים ואנשי מקצוע. המידע שתקבלו בבלוג הוא בדגש עליכם, ציבור הגולשים. נשמח אם תמצאו מענה הולם לצרכים ולדרישות שלכם. אנחנו עומדים לרשותכם בכל שאלה או התייעצות.

צוות דנסגייד – הבלוג

פוסטים חדשים

כך תשפרו את האווירה בעסק שלכם

התאמת התאורה לעיצוב העסק שלכם

מהו התפקיד של מעצב תעשייתי

כל הזכויות שמורות (C) דנסגייד 2019
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס