My CMS
חדשות חמות
  • מדריך להקמת עסק
  • כך תחגגי ברית מילה לילדך
  • אפשרויות תעסוקה פופולריות לסטודנט למשפטים
  • התקלקל המזגן? כך תבחרו טכנאי מזגנים
  • הזמנת טיסות הדור החדש
  • 5 מתנות מגניבות לחיילים ומפקדים
  • המדריך לתיקון מחשבים
  • איך מוצאים גנן?
  • בחירת קבלן בניין לפרויקט הבנייה שלכם
  • מהו עיסוקו של עורך דין מסחרי והאם זהו עורך הדין שאתם צריכים?
  • מהו תפקידו של נוטריון ובאלו מקרים תזדקקו לו?
  • ניקיון פסח: כמה דגשים שאולי שכחתם
  • טיפים כלכליים לבעל עסק
  • פוליש לרצפה: אילו סוגים יש ולמה מומלץ לקרוא לחברת ניקיון?
  • כך תשפרו את האווירה בעסק שלכם
  • ההבדל בין בית אבות לדיור מוגן
  • בלאק פריידיי 2018
  • אילו מתנות ממותגות כדאי לקנות לעובדים?
  • הגדלת המכירות של העסק באמצעות חנות וירטואלית
  • יש לנו עניין עם קבלני בניין: כי אין מקום לחפארים
  • טיפים להשקעות נדל"ן בחו"ל
  • איזה בעלי עסקים עליכם לחפש לקראת האירוע שלכם
  • מהו התפקיד של מעצב תעשייתי
  • דגשים למי שמתחיל במכירת תכשיטים
  • איך תורמים שירותים משפטיים לעבודתם השוטפת של עורכי דין?
  • פריצת מנעולים: DIY
  • מהגרים ישראלים בארה"ב
  • עוגות גבינה: מה הקונדיטוריות מציעות לקראת שבועות
  • תקלות אינסטלציה – כל המקרים
  • המדריך לבחירת כלי עבודה
  • כך תשפרו את האנגלית לקראת פגישה עסקית בחו"ל
  • איך בוחרים חוקר פרטי
  • רשימת ציוד לבית ספר
  • לפי אילו קריטריונים כדאי לבחור חברות פרסום בשביל פרסום העסק שלכם?
  • איזה יין נבחר לחג?
  • קניין רוחני – מה זה אומר?
  • טיפים לשיווק וקידום העסק שלכם
  • איך להתחיל להתנהל נכון בתור בעל עסק עצמאי מהיום הראשון?
  • דגשים עיקריים לבניית בריכה ביתית
  • התנדבות בעמותות בחופש הגדול
  • בית מלון או צימר: זו השאלה
  • מה צריך לדעת על שירותים של ריסוס והדברה?
  • איטום ובידוד גגות עושים רק עם קבלנים מקצועיים!
  • קריירה במשפטים – כמה ארוך התהליך?
  • כל המקרים המצריכים סיעוד
  • ניהול חנות פרחים – כך נעשה זאת בהצלחה
  • אטרקציות למשפחה – כיצד מוצאים את האטרקציה הנכונה
  • סדר פעולות לאחר זכייה בהגרלות חוקיות
  • מתנות לראש השנה לעובדים
  • מה החשיבות של שילוט ומיתוג לעסק
  • הבנת מושגים חשובים מעולם המיסוי
  • שיטות מומלצות לשיפור האבטחה בארגון
  • סוגי בגדי הים לשנת 2018
  • חקירה במשטרה? זה הזמן לקרוא לעורך דין פלילי
  • למה פתיחת סתימת ביוב צריכה להתבצע על ידי מומחים
  • שירות ניקיון משרדים לבריאות העובדים שלכם
  • כל הציוד לעבודות עפר
  • 7 טיפים לבחירת משרדי חקירות
  • בואו להכיר סוגים שונים של מערכות מיזוג אוויר
  • 4 דרכים לקידום לוקאלי של עסק
  • צביעת דירות באופן עצמאי – האם שווה לנו להיכנס לכאב הראש הזה?
  • רגולציה על תחום תוספי התזונה במדינת ישראל
  • מציאת עבודה כמתקין מקלחונים
  • הכל על חברות שליחויות
  • שיטות פרסום לעסק היעילות ביותר
  • סוגים שונים של מכונות קפה למשרד ולעסק
  • מה עדיף מזוודות קשיחות או מזוודות רכות?
  • שיווק עורכי דין – כל האפשרויות
  • הדברה לקראת הפסח – למה זה כל כך חשוב ואיך לעשות את זה נכון?
  • שיטות לניהול משרד לייעול תפוקה
  • המדריך לבחירת גן ילדים
  • טרקלין עסקים: לא רק בשדות תעופה
  • למה כדאי לכולם להשתמש באתרי אינדקס עסקים?
  • 10 חברות ההייטק המובילות והגדולות בישראל
  • טיפים שימושיים לניהול חנות למוצרי ילדים
  • איך מוצאים שירותי קייטרינג
  • שיווק לעסקים קטנים – כל האפשרויות
  • מהם הפרמטרים לבחירת חברת תעופה
  • מה צריך לדעת על שירותי הובלה במשאית?
  • מהו תחום הליטיגציה ולמי הוא מתאים?
  • תפקידיו של שמאי רכוש
  • מי מנהל את החשבונות במשרד?
  • כיצד אתר אינטרנט יכול לשנות לך את העסק
  • תיקון אופניים חשמליים: כל המקרים
  • באילו מקרים נפנה לחשמלאי?
  • המדריך לקניית יהלומים
  • הכל על מוצרי פרסום – קד"מ
  • רשימת ציוד לקמפינג
  • איך לבצע רישום דומיין בצורה בטוחה
  • יצירת סקר שוק נכון לפני רכישת מכונת צילום לעסק
  • עיצוב הגינה: מה אפשר לבד ומה צריך איש מקצוע
  • יום הרווקים וסייבר מונדיי
  • סוכן ביטוח או חברת ביטוח?
  • לקראת החגים: המדריך למארח
  • כל מה שצריך לסגור לפני חתונה
  • מדוע כדאי לפנות אל עורך דין צוואות?
  • סקירה על תוכנות חדשות בשוק
  • החשיבות של מוצרי פרסום למיתוג העסק שלכם
  • המטרה: שיפוץ הדירה והעלאת ערך הנכס
  • כך תבחרו חבילת תקשורת לעסק שלכם
My CMS
ראשי » מאמרים » מי מנהל את החשבונות במשרד?

מי מנהל את החשבונות במשרד?

4 ב דצמבר 2016 9:04

הקמת עסק דורשת שליטה על פעולות רבות בו זמנית, ואחת מהן היא התנהלות נכונה מול רשויות המס בהתאם לחוקי המדינה. משרדים רבים אשר נמצאים בתחילת דרכם או שמנהלים עסק קטן, בוחרים לבצע את טיפול הנהלת החשבונות דרך חברה חיצונית, ולא להעסיק עובד שיושב במשרד ומתעסק בתחום זה בלבד.

ההחלטה מי יבצע את הטיפול בחשבונות השונים יכולה להשתנות בין משרד אחד לאחר ולהיות מורכבת משיקולים שונים, אך אין זה משנה מהם, כל עוד יש גורם אחד אחראי שמבצע כראוי את העבודה, הן מול המשרד והן מול רשויות המס.

חשוב שיהיה אחראי על הנהלת החשבונות

כל משרד חייב לדאוג לכך שיהיה אחראי להנהלת החשבונות ולפעול על פי חוק. התנהלות שגויה בכל הנוגע לכספים עלולה להוביל לדיווחים שאינם נכונים או שלא יוגשו בזמן, ולגרור קנסות מטעם הרשויות או חמור מכך – העמדה לדין בשל פעילות בלתי תקינה. לכן, חשוב מאד שיהיה גורם אחראי אליו אפשר יהיה לפנות בכל משימה ובכל שאלה הקשורה בתחום.

על מה אחראי מנהל החשבונות?

• ניהול משכורות – בכל משרד המעסיק עובדים יש צורך בניהול המשכורות, כאשר יש להתייחס לתשלום בזמן ולשמירה על זכויותיהם על פי החוק.
• רישומי הכנסות והוצאות – אחד מתפקידיו של מנהל החשבונות הוא לרשום את כל ההכנסות של המשרד ואת הוצאותיו, וזאת בהתאם לדרישות החוק.
• דיווח ותשלומים – מעבר לכך שחשוב שהמשרד יבצע רישומי הכנסות והוצאות על פי החוק, עליו גם להקפיד לשלם מיסים כחוק ובזמן, וזהו אחד התפקידים של מנהל החשבונות.
• יצירת דוחות – בהתאם לצורך של המשרד יהיה על מנהל החשבונות להפיק דוחות, כאשר אלו יתנו נקודת מבט על מצב המשרד מהפן הכלכלי ויעזרו לנתח את הרווחיות של כל פעולה.
• הפקת חשבוניות וקבלות – בהתאם לאופי המשרד, ייתכן שיהיה זה תפקידו של האחראי על החשבונות להוציא חשבוניות וקבלות על פי החוק.

ניהול חשבונות במיקור חוץ

במשרדים רבים מתבצע ניהול החשבונות באמצעות מיקור חוץ על ידי חברה שזוהי המומחיות שלה. חברה מסוג זה יכולה לבוא במקום העסקת מנהל חשבונות מטעם המשרד והיא יכולה לתת שירות בנוסף אליו כשישנה חלוקת אחריות של כל אחד מהצדדים.
החברה האחראית על ניהול חשבונות חיצוני למשרד תיתן שירות מקצועי תוך חיסכון בזמן ולרוב גם בכסף. שלא כמו העסקת עובד בתוך המשרד אשר מתעסק פעמים רבות בעניינים שאינם קשורים לעבודה בפועל (מסיבות שונות ומגוונות ולא בשל חוסר אחריות, כמובן), כאן המשרד משלם רק על עבודת ניהול החשבונות בפועל ויכול ליהנות משירות מקצועי וזמין.

ניהול נכון יכול לחסוך כסף

ניהול נכון ומקצועי של החשבונות במשרד יכול להוביל לחיסכון בכספים. דיווחים נכונים ובזמן לרשויות המס והעברת כספים יחסכו קנסות כבדים. עריכת דוחות הנדרשים למשרד יוכלו להוביל אותו לתהליכי שיפור שיחסכו עלויות רבות או יובילו להעלאת הרווחים.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

בחירת העורכים
9 ב מרץ 2020 דאנסגייד

כך תשפרו את האווירה בעסק שלכם

במציאות העסקית הדינמית, המהירה והתובענית של זמננו, בה התחרות בין השחקנים השונים, בכל ענפי הפעילות במשק, רק הולכת וגוברת, משקיעים

9 ב מרץ 2020 דאנסגייד

התאמת התאורה לעיצוב העסק שלכם

התאמת התאורה לעיצוב, לאופי ולאווירה שיש בעסק ובחירה של תאורה נכונה, איכותית וחסכונית, היא חשובה ומשליכה על ההתנהלות השוטפת של

27 ב פברואר 2020 דאנסגייד

מהו התפקיד של מעצב תעשייתי

עולם העיצוב חל על תתי נושאים, אשר אפשר ללמוד בצורה מקצועית – החל מעיצוב חזותי, דרך עיצוב גרפי וכלה בעיצוב

12 ב פברואר 2020 דאנסגייד

מדריך להקמת עסק

הרבה אנשים חולמים להקים עסק ולהיות עצמאיים, אבל לא כולם מצליחים לעשות את הצעד הגורלי והקצת מפחיד ובאמת להגשים את

6 ב פברואר 2020 דאנסגייד

כך תחסכו הרבה כסף על טיפולי שיניים

טיפולי שיניים הם סיפור לא זול. ואם מדובר על טיפולי שיקום שיניים, הרי ההוצאה משמעותית מאוד. בעלי אמצעים ישקיעו את

עשו לנו לייק
Facebook
אודות

ברוכים הבאים לבלוג של אתר דנסגייד – מדריך העסקים של ישראל מבית דן & ברדסטריט. הבלוג מספק מאמרים, מדריכים, הסברים ומידע מקצועי על שירותים שונים, עסקים ואנשי מקצוע. המידע שתקבלו בבלוג הוא בדגש עליכם, ציבור הגולשים. נשמח אם תמצאו מענה הולם לצרכים ולדרישות שלכם. אנחנו עומדים לרשותכם בכל שאלה או התייעצות.

צוות דנסגייד – הבלוג

פוסטים חדשים

כך תשפרו את האווירה בעסק שלכם

התאמת התאורה לעיצוב העסק שלכם

מהו התפקיד של מעצב תעשייתי

כל הזכויות שמורות (C) דנסגייד 2019
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס