כל עסק מעוניין להגדיל את מחזור המכירות שלו מבלי לעבוד קשה מדי. פעם זה היה נשמע כמו מדע בדיוני אבל היום בעידן האינטרנט כמעט הכל אפשרי. למעשה, היום ניתן להגדיל את המחזור העסקי בקלות בלי להשקיע בפרסום. איך עושים את זה?
מאוד פשוט, פותחים חנות וירטואלית שדרכה מגיעים ללקוחות חדשים וממנפים את העסק. השימוש בפלטפורמה זו יכול להיות רווחי לעסק מסיבה אחת : פלטפורמה זו מאפשרת הגדלת ההזמנה הממוצעת, כלומר רכישה של יותר מוצרים בכל הזמנה. אפשרות זו מאפשרת להרוויח יותר גם אם יש פחות תנועה לעסק.
רוצים לדעת איך עושים את זה נכון? קראו עד הסוף והחכימו באמצעות 5 הטיפים שלנו.
טיפ מספר 1 – הציעו ללקוחות חבילות של מוצרים. חבילה זו מאפשרת ללקוח לרכוש מוצרים משלימים במחיר שנחשב לזול מאשר כל מוצר בנפרד, למשל : עניבה, חגורה ונעליים בעיצוב דומה. לפיתוי הלקוחות אנחנו ממליצים לשווק את כל המוצרים במארז אחד, ללקוחות זה יהיה רווחי ונוח יותר והאמת –גם לכם…
טיפ מספר 2 – הציעו מוצרי בונוס. אנחנו ממליצים להשתמש באפשרות שמציעה מוצרים דומים, נלווים ומוצרי קופה. מוצרי בונוס אלו מסייעים לגולשים להכיר את ההיצע שלכם וזה הזמן להכיר אותם לעומק :
- מוצרים דומים – מוצרים יקרים ואיכותיים יותר מזה שרכש הגולש, למשל אם הוא רכש מחשב נייד קטן הציעו לו מחשב גדול יותר.
- מוצרים נלווים – מוצרים שמשלימים את המוצר שרכש הגולש, למשל אם הוא רכש מגש לפיצה הציעו לו חותכן
- מוצרי קופה – מוצרים מוזלים שלא קשורים לרכישה העכשווית של הגולש, למשל : קולבים, גרביים או כפפות במחיר מיוחד.
טיפ מספר 3 – עודדו את הלקוחות לקנות יותר. אף לקוח לא יוציא יותר מהמתוכנן אם לא תומרץ לכך באמצעים שונים, למשל מבצעים של 1+1, השני בחצי מחיר, משלוח מוזל או חינם מעל סכום מסוים, צבירת נקודות לרכישה חוזרת ועוד.
טיפ מספר 4 – המלצות ממוקדות לקוח. גולשים צפויים להוציא יותר כסף אם הם יתקלו במוצרים רלוונטיים. ניתן לאתר מוצרים אלו באמצעות מספר שיטות, למשל :
- התאמה ללקוח – התאמה זו מבוססת על חיפושים קודמים שביצעו הלקוחות, למשל אם הלקוח התעניין בעבר באופניים (גם אם לא רכש אותם בפועל) הציעו לו עכשיו קסדה
- מיקום – הציעו לגולשים מוצרים לפי מיקומם הגאוגרפי, למשל כפפות לתושבי ירושלים בחורף וקרם הגנה לתושבי ת"א בקיץ.
- קנייה קודמת – המליצו לגולשים על מוצרים בהסתמך על רכישותיהם הקודמות, למשל אם רכשו כדורגל המליצו להם על נעלי ספורט.
- השתייכות למגזר כלשהו – הציעו ללקוחות מוצרים שאותם רכשו אנשים שמשתייכים למגזר שלו, למשל : כיפות למגזר הדתי, ביקיני למגזר החילוני ועוד.
לסיכום –אלוהים נמצא בפרטים הקטנים גם כאן ובחנות הווירטואלית זה ההבדל בין הישרדות להצלחה.