פרסם וקדם את העסק שלך
מכלול - אפליקציות שירות בע"מ
0772306954
חייג לעסק
+ עסק נבחר
מכלול - אפליקציות שירות בע"מ מדינת היהודים 89, הרצליה 4676672 שנת יסוד: 2010

בשנת 2010 הקימו מיכל ובועז קידר את חברת הסטרטאפ – "מכלול אפליקציות שירות בע"מ" או בשמה המוכר יותר - ServicesApp.

הצוות מורכב ברובו מנשים בכירות ומנוסות בתחומים הרלוונטיים. לחברה משרדים בהרצליה פיתוח ובברלין.

בשנים האחרונות ישנה התקדמות גדולה, מדובר בפוטנציאל שוק ענק שטרם מומש.

הטכנולוגיה של ServicesApp  נותנת מענה לתפיסת ניהול הנכסים והבניינים החכמים (Smart Buildings) החדשנית ובניהול סביבת העבודה (Workplace Management). האפליקציה מוטמעת כיום בבניינים המתקדמים ביותר בישראל. החברה אף לוקחת חלק בתכנון פרויקטים חדשניים ובשילוב הטכנולוגיה שלה בבניינים החכמים שהולכים ומוקמים בישראל.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא חברות מובילות כגון מיקרוסופט, אינטל, אפל ועוד.

כיום נמצאת החברה בתהליכי כניסה לשווקים בחו"ל ונחשבת לאחת מחברות הסטרטאפ החדשניות והמובילות בתחומה. המוניטין הרב של היזמים בתחום מאפשר להם ליישם ולהעמיק שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מובילות.

הפתרון שפיתחה החברה נרשם כפטנט בישראל ובארה"ב, והחברה היא בין הסטרטאפים הבודדים עם אישורי אבטחה ברמתה בסטנדרטים בינלאומיים.

קצת על הפתרון:

מתוך צורך בסיסי לנהל ולתפעל מערכי שירות ואחזקה ברמה הגבוהה ביותר בארגונים השונים, באה האפליקציה ומאפשרת שימוש בפתרונות חדשניים ביותר תוך מתן שירות מיטבי ללקוח, ובכך בעצם חוסכת הן ללקוח והן לנותן השירות זמן יקר לצורך עבודתם וחיסכון רב במשאבים.

לאפליקציה מענה מותאם לפעילויות בתחומים הבאים:

·         MMM - Enterprise Portal  פורטל מובייל חדשני להנגשה ושיפור חוויית השירות בארגון.

·         PPM - Workplace Management – ניהול ומעקב אחר תהליכי עבודה בתחומים שונים מהרמה היומית ועד הרמה השנתית.

·         עמדות פידבק – MFS – עמדות קיוסק מבוססות סקרים דינמיים למדידת שביעות רצון.

 

האפליקציה מנגישה בקלות את שלל ההטבות והשירות לעובדים וכמו כן מאפשרת לעובדים בארגונים השונים לדווח על כל תקלה / בקשה לשירות מכל מקום. 

 

תהליך אוטומטי אשר פותח ע"י החברה, ועליו נרשם הפטנט, מנתב את הקריאה לנותן השירות הרלוונטי, דבר אשר חוסך שיחות טלפון רבות, מיילים, SMSים, פקסים וכד'.

ייחודה של האפליקציה, מעבר לעיצוב החדשני והמיתוג הייעודי לכל ארגון, הוא במתן ממשק יעיל ופשוט גם לנותן השירות וגם למקבל השירות.

לאחר השלמת ביצוע הפעילות הנדרשת, הקריאה מתעדכנת / נסגרת ע"י נותן השירות, והלקוח מקבל על כך עדכון אישי בהתאם ויכול לתת פידבק בכל עת בתהליך.

האפליקציה מאפשרת מדידת זמני תגובה (SLA , KPI’S), ניתוח נתונים לפי הצורך, אפידמיה של תקלות, פילוח בקשות עובדים, פילוח גאוגרפי, מדידת יעילות ואיכויות בשירות.

 

בנוסף מאפשרת האפליקציה לנהל את מערך העבודות היזומות באופן מיטבי ובשיתוף ספקי שירות חיצוניים.

לדוגמה – ניהול ותפעול מערכי תחזוקה ושירות למערכות מצילות חיים כגון מערכות גילוי וכיבוי אש, מיזוג אויר, מעליות, גנרטורים, צ'ילרים, מערכות חשמל וכיו"ב.

המנהלים בארגונים השונים, אשר שמים את סביבת העבודה, הרווחה והבטיחות של העובדים בראש סדר העדיפויות, מדווחים על חווית שירות חדשנית ויוצאת דופן, שמירה על ערך הנכסים לאורך זמן, הפחתת תקלות ועמידה בדרישות החוק בהיבטים הרלוונטיים.

 

תהליך ההתאמה וההטמעה ללקוח חדש הינו מהיר, ידידותי ובעלויות נמוכות ביחס לפתרונות אחרים.

האפליקציה זמינה בשבע שפות שונות: עברית, ערבית, אנגלית, גרמנית, רוסית, ספרדית וצרפתית.

חייג לעסק
+ עסק נבחר
חייג לעסק
+ עסק נבחר
לתוצאות נוספות

עסקים מומלצים בתחום פתרונות להייטק

על ידי dun&bradstreet

חייג לעסק
+ עסק נבחר

שנת יסוד: