
שנת יסוד 2003
פסגות פתרונות מחשוב בע"מ (Psagot Computer Solutions Ltd.) מעמידה לרשות לקוחותיה מערך רחב של פתרונות מחשוב, אבטחת מידע, תקשורת, ענן ויישום תקנות הגנת הפרטיות למגוון רחב של חברות במגזר העסקי.
על לקוחות החברה נמנים משרדי רואי חשבון, חברות הנדסה, משרדי עורכי דין, מרפאות מומחים, יועצי מס, קבלני בניין, חברות סטארט אפ, סוכנויות ביטוח ועוד..
במשך למעלה מ-20 שנים אנו משמשים כשותפים אסטרטגיים של לקוחותינו ומתאימים לכל לקוח את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר עבורו וזאת מתוך ההכרות העמוקה של צרכיו ומערכות התוכנה הפועלות אצלו.
פסגות פתרונות מחשוב מורכבת מאנשי מקצוע מנוסים וותיקים ובהם: אנשי סיסטם, צוות תמיכה טכנית, מומחי רשתות וצוות טכנאי שטח הנותנים כולם יחד וכל אחד לחוד את המענה המקיף לכל צרכי המחשוב שלכם.
· שירותי System ותקשורת - הקמת שרתים חדשים ותחזוקתם, הקמת מערכי גיבוי, ניהול נתבי תקשורת, פתרונות אבטחת מידע וסייבר, שירותי ענן, Office 365 ו- Google G-Suite.
· צוות תמיכה טכנית (Help Desk) – צוות מקצועי המעניק מענה אישי, מהיר ומקצועי לתקלות שוטפות. למעלה מ-90% מהתקלות אשר מתקבלות במוקד נפתרות מרחוק.
· צוות טכנאי שטח – צוות שטח מקצועי אשר מגיע לאתר הלקוח במקרה של תקלה משביתה. לכל צוות הטכנאים שלנו מערכות חומרה חלופיות לשימוש במידת הצורך.
· אבטחת מידע וסייבר – הגנה מרבית מפני גישה, חדירה, שימוש, העתקה או השמדה של מאגרי מידע הן מחוץ לארגון והן מתוך הארגון. הנכס העיקרי של כל ארגון הוא הידע הנצבר שלו ואובדן שלו עלול לגרום לארגון לנזק בלתי הפיך.
· בקרה פרואקטיבית למניעת תקלות – לרשותנו מערכות מיוחדות של ניטור ובקרה המבצעות סריקה מקיפה של מערכות המחשוב 24/7 ובכך אנו מזהים את התקלות מבעוד מועד ודואגים לתקנן עוד בטרם דבר זה בא לידי ביטוי בשטח.
· יישום תקנות הגנת הפרטיות – ב-8 במאי 2018 נכנסו לתוקף תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התקנות חלות על כל בעלי, מנהלי ומחזיקי מאגרי המידע מכל סוג. לחברתנו ידע נרחב בתחום, אנו נסייע למשרדכם החל משלב מיפוי המצב הקיים, זיהוי הצרכים, בחירת הפתרונות המתאימים עבורכם ויישומם בשטח.
· מחלקת אינטרנט ומדיה – מחלקת גרפיקה המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט תדמיתיים, אחסון אתרים, עיצוב באנרים, עיצוב פליירים שיווקיים, עיצוב חתימות לארגון, דפי נחיתה, דפי פירמה ועוד...
· צוות מכירות – משווקת מערכות: חומרה, תוכנה, שרתים ומוצרי תקשורת בהתאם לצרכי הלקוח ומתן אחריות מורחבת למוצרים.
אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר מסלולים לבחירה ובהתאם לצרכיהם הקבועים והמשתנים:
· ריטיינר חודשי - הכל כלול:
o תחזוקה של כל מערך המחשוב והתקשורת של העסק בזמינות גבוהה.
o ניהול שרתים מקומיים ו/או בענן, נתבי תקשורת, חיבורי VPN מוצפנים, תחזוקת עמדות קצה, Google G suite, שרותי ענן 365, ניהול מלא של מערך הגיבויים, בקרה שוטפת, אבטחת מידע, ניהול רישוי ועוד…
o הפעילות כוללת תמיכת IT מלאה. הן באמצעות תמיכה מרחוק והן באמצעות הגעת נציגי שטח מקצועיים ומיומנים למשרדכם כשברשותם מערכות חומרה חלופיות להתקנה בהתאם הצורך.
o השרות מבטיח ללקוחות שקט תעשייתי ובקרה שוטפת בכל הקשור לתחומים שתוארו לעיל.
o מעת לעת מתקיימות ישיבות עבודה תקופתיות בה ניתנת סקירה של המצב הקיים תוך מתן הצעות ורעיונות ליישום, כאלה שיכולים לשפר ולייעל את הפעילות במשרדכם ואשר הותקנו על ידינו בהצלחה באתרים אחרים.
· תמיכה מרחוק
o תחזוקה של כל מערך המחשוב והתקשורת של העסק. כמפורט ב"הכל כלול" אלא שכאן השרות ניתן באמצעות תמיכה מרחוק בלבד.
o הגעת נציגים לאתר הלקוח לצורך טיפול בתקלות ו/או התקנות חדשות (מבוצע בתשלום נפרד).
o מפגשי עבודה תקופתיים בהם ניתנות סקירות של המצב הקיים ומתן הצעות ורעיונות ליישום.
o החבילה אינה מגבילה את הלקוחות בכמות הפניות ובזמן השרות הנצרך על ידם בפועל.
· בנק שעות
o חבילת שרות על בסיס שעתי בזמינות גבוהה כולל שירות באתר הלקוח.
o רכישת חבילה לשעות תמיכה בהתאם לגודל העסק ותקציבו.
o בקרה שוטפת של המערכות הקריטיות כדי להימנע מאירוע קריטי שעלול להביא להשבתה מלאה של המסגרת.
נשמח לתאם פגישה במשרדכם ללא כל התחייבות ולבחון את פעילותנו המשותפת. אין לנו ספק כי יחד נהיה תזמורת מנצחת. מוזמנים להצטרף לעשרות לקוחות שכבר הצטרפו למקבלי השירות שלנו ונהנים משיתוף פעולה פורה, עבודה רציפה וחלקה עם מיטב הטכנולוגיות ואבטחת המידע.