
שנת יסוד 1997
בזכות הניסיון המקצועי אשר הצטבר במשרד לאורך השנים עם טיפול באלפי עסקאות נדל"ן מוצלחות, מעניק עו"ד אלי חדד ללקוחותיו ייעוץ משפטי מעמיק הכולל בדיקה מקדימה אם הפרויקט בר-קיימא ולאחר מכן ניתוח כלל הקריטריונים המובילים לעסקה בטוחה ומוצלחת: הערכת הנכס, מסלולי משכנתאות, תשלומים, לוחות זמנים, ערבויות, קנסות, וכיו"ב.
שירותיו המקיפים של המשרד כוללים את הבאים:
ניהול תזרימים פיננסיים – ניהול העברות והמרות מטבע חוץ בשיעורים המשתלמים ביותר; בקרת עבודות ושינויי עיצוב - קיום קשר מול הקבלן במקרה בו מבקש הלקוח לבצע שינויים בעיצוב פנים הדירה או הבית; שמאות והערכת מצב הנכס על מנת להבטיח את טיבו לפני קבלת המפתחות; חיבורים שונים – טיפול בפתיחת וניהול תיקי בקשות לחיבורים מול חברת החשמל, הגז, המים, העיריה וכיו"ב; שירותי ניקיון טרם הכניסה לדירה; ביטוח - היה והלקוח מעוניין בכך המשרד רוכש עבורו פוליסת ביטוח רב-סיכונים או פוליסה המכסה סיכונים כגון נזקי מים, אחריות צד ג', אי-תפיסת הדירה, שריפה, פריצה, רעידת אדמה ועוד; ניהול אדמיניסטרטיבי - המשרד מספק שירותי ניהול אדמיניסטרטיבי מול הרשויות כגון טאבו / מינהל מקרקעין, עירייה ועוד. כמו כן המשרד מטפל בהחזרי סכומים העומדים לזכות לקוחותיו; סגירת התיק – שלבי סגירת תיק במשרד כוללים את השלבים הבאים: קבלת המפתחות, חשבון מפורט המונפק ע"י מחלקת הנהלת החשבונות של המשרד ולבסוף רישום הנכס על שם הקונה ברשויות הרלוונטיות - טאבו או מינהל המקרקעין.
שירות לקוחות מיוחד לדוברי צרפתית – המשרד מעמיד לרשות הקהל הפרנקופוני שירות לקוחות בשפה הצרפתית. שירות זה הוקם על מנת שלקוחות המתקשים בשפה העברית יוכלו לפנות למשרד בטלפון, בפקס או בדוא"ל בשפת האם שלהם. לאחר טיפול בפנייה נשלחת תשובה אישית בצרפתית באמצעות המדיה המועדפת על ידי הלקוח.
משרד עורכי דין אלי חדד הינו משרד המאמין באנושיות ועל כן והוא דוגל במדיניות שיתוף פעולה, קיימות ומעורבות אקטיבית. לקוחות המשרד זוכים ביחס מועדף, מבוסס על הקשבה, אתיקה ושקיפות והם מלווים על ידי צוות המשרד בכל שלבי התפתחות עסקת הנדל"ן.